every teardrop is a waterfall

21:20:05 - 2012-06-26 / 0 kommentarer
jag och mina vänner, hoppas ni känner igen mig annars blir jag sur! (muhaha)
 

Sitter och drogar coldplay musik, den bästa som finns i hela fucking världen. Vissa människor (läs: JA, MÄNNISKOR, ni vet vilka ni är) förstår verkligen inte vilken jävla impact musiken har på en. Jag gör allt för att se mitt favoritband som inte bara förändrade mitt liv och synsätt på saker och ting, utan flera miljoner människors också. Det är värt det. Och imorgon ska jag köpa biljetter till konserten, så jääääävla glad jag är. Hoppas bara att jag får tag på en klockan nio på morgonen. 
 
Teaaaaaaars stream, down your face, when you loose somethings you cannot replace. Lights will guide you home, and ignite your bones, and i will try to fix yoooooooouuuuuuuu.  yes suckers!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: