i came along, i wrote a song for you and all the things you do

16:32:45 - 2012-07-13 / 0 kommentarer
 
Hej på er alla! Nu börjar det närma sig gothia cup. På söndag åker vi iväg till göteborg, ska bli superkul. Idag har jag ägnat dagen åt att sova ut ordentligt, packa och tvätta en massa. Förresten idag kom min lön, en vecka efter bara!! Så himla glad så nu är jag mycket rikare hehe, kan dock inte hämta ut den förrän jag är hemma från göteborg igen. Så det blir att köpa en macbook i början på augusti. Lääängtar ihjäl mig haha.

Vad mer har jag gjort de senaste dagarna? Inte så mycket faktiskt, spelat fotboll, tagit en cykeltur och köpt engångskameror till sommarens höjdpunkter. Ikväll ska ja träffa mina klasskompisar, det blir middag och mys. Ha det gött!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: