the ring

20:42:36 - 2012-07-01 / 1 kommentarer
 
Nu har vi haft mitt födelsedagsfirande här och jag är så himla mätt. Är typ gravid eller nåt, loooooooovar, haha nejdå. Det blev thaimat, vi köpte sex rätter och hade en liten buffé ,  friterat, nudlar och sushi, mina favoriter såklrt. Åh vad jag älskar asiatisk mat, det är det bästa som finns! Jag fick två nya fina ringar från guldfynd by kenza. Jättefina, det är mina presenter och så fick jag en ny säng tidigare i veckan. Loooooooooooove it. Mitt liv är så jävla perfekt. 
 
Nu ska jag iväg till mina vänner och se på fotboll och kirra festival senare i sommar. Puuuuussssiiii
M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt!

Snygga! Jag bara älskar triangeln! :)

2012-07-02 / 10:31:59
url: http://lovliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: