SUMMERLOVIN'

17:42:17 - 2012-07-06 / 0 kommentarer
 
Idag har det verkligen varit en upp och ner dag. Jag cyklade till jobbet och lite mer än halvvägs slirade jag med cykeln på en grusväg och ramlade. Fick stora skrubbsår så det var bara att åka hem igen och tvätta rent och byta kläder. Fick gå runt med ett stort plåster som täckte halva smalbenet, KUL. Som grädde på moset så gick shortsfickan sönder när jag ramlade så iphone ramlade ut och skärmen spräcktes såklart. KUL! FML, säger jag bara. Och nu den här månaden har jag fullt upp och ska åka till göteborg, sen senare till östersund så vettefan när jag ska fixa en ny skärm.
 
Nu väntar jag på mammsen, vi ska åka ut till landet så nu kommer det vara mitt ''hem'' i sommar när jag inte tränar eller är nån annastans på sommarens ''aktiviteter''.  Vi ska förbi Erikslund shopping så jag ska lämna tillbaka en tröja på h&M sen handla massa mums. 
 
Ha en bra helg!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: