SALE

17:20:23 - 2012-07-01 / 1 kommentarer
 
Idag har jag varit i stan en liten stund och gjort lite ärenden. Köpte en ny tröja från h&M på rean, inte ofta jag köper kläder på rean för det brukar bara vara skit. Men en sak var värt besväret. Köpte hem två liter jordgubbar också (yaaaaaaam) ,  som jag har sköljt jävligt noga och noppat de också. Ikväll ska jag ha födelsedagsmiddag med min familj, jag fyller sjutton år imorgon, men vi kör middagen idag ist, bättre planerat osv, eftersom jag jobbar och tränar imorgon. Sen blir det O'learys med mina fina vänner på tisdag, så jääääävla tagg. 
 
Thaimat från bästa stället står på menyn, efterätt är hemmagjord pannacotta med färska svenska jordgubbar, sen blir det fotbolls em på tv och kanske beställa tåg och festivalibiljetter. We'll seeee ,   livet är så jävla bra och jag har inte varit lyckligare. Jag har allt jag vill ha! Det är en sak att kunna säga det och mena det! Loooooove life.  Love you.
Beata

Snygga tröjor! Grattis i förskott då! :)

Svar: tackar! :)
Emma Flygare

2012-07-01 / 18:18:51

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: