real summerlife

02:09:02 - 2012-07-01 / 0 kommentarer
Hej fina människor. Mycket som händer och det finns ingen tid åt bloggandet, tyvärr. Det är sommar och man vill njuta av det. Nu är det sista jobbveckan kvar sen är jag fri på riktigt. Fyfan vad jag längtar ihjäl mig typ! Haha. De här två veckorna som jag jobbat har gått väldigt fort, men det är bra det. Ska ju köpa en mac för min lön, så det är nice, det är nice. Idag har jag och några fina vänner haft en sommarpicknik med pizza, jordgubbar, frödinge kladdkaka, vanilj kesella och massa läsk. Myyyyys, det måste göras om igen säger jag bara! Pickniken avslutades med en dusch av spöregn så det blev en riktig sommarkänsla där, som man ser i filmer, eller nåt....
 
Nu ska jag lyssna på musik och drömma klart, sen sova. Godnattt
juste, blev lite shopping idag på urban outfitters, men tror jag ska lämna tillbaka den blommiga, känns inge bra nu i efterhand hehe, och billig var den inte, nej.... bajs också

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: