god gave me style, god gave me grace, god put a smile upon my face. when you work it, i am worse than you.

20:27:38 - 2012-07-24 / 3 kommentarer
tröja - monki 
 
Hejhej hallå. Bloggar från min nya Macbook Pro, jag älskar den. MAC är så mycket bättre, looooove it. Det är inte bara produkten utan känslan och allt annat. Nu är jag fattig och tjurig. Inga pengar, förlorat 999 kronor, kul kul. Imorgon bär det av till Östersund med Emma och Emma, mina fina vänner. Vi ska gå på festivalen Storsjöyran och se artister som Laleh och Melissa Horn. Kommer bli naaaaaaajs. Jag kommer ta med datorn dit och kamera, plus att vi ska ha tillgång till internet. Jag tänkte lägga upp bilder här i bloggen varje dag så ni kan få följa oss när vi är där. Kul va?
 
Vi ses!
Anonym

Vart är tröjan ifrååån??? :)))

2012-07-24 / 22:19:06
Anonym

hehe såg nu att du skrivit det :))

2012-07-25 / 11:09:51
dilandilir

tröjan är superfin :)

2012-07-25 / 15:06:18
url: http://dilandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: