dreaming it

20:45:38 - 2012-07-30 / 0 kommentarer
 
Rostbröd. Oboy. Ost. Skinka. Hallon. Yugurt. Flingor. Fina skålar & koppar. Nutella. Blåbär. Våfflor. Jordgubbar. Grädde. Färska grönsaker. Äppeljuice. 
 
Frukosten dag två som vi fixade fram. Är så sjukt nöjd med alla bilder från Storsjöyran och Östersund. Vi bodde i Emmas farmors lägenhet som låg jättefint på en ö lite högre upp så man såg utsikten mot stan och vattnet. Supermysigt. Hela lägenheten och miljön och fotoljuset bara skrek vintage så jag har en liten sådan slags redigering på alla bilder. Tyckte det passade perfekt. 
 
Nu ska jag äta kvaaaaarg = hallonkesella = såååååå gott!  Och se på This means war med mami. Ha det gött.  Vore kul med lite kommentarer så jag vet att det är någon som verkligen läser min töntiga blogg, haha lol... orkar inteeeeeee  ;)

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: