thank god it's friday

23:57:31 - 2012-12-07 / 0 kommentarer
min vän emmas plåtning..
 
 
 
och min egen plåtning med en annan emma som modell..
 
Gud så skönt att det äntligen är fredag och helg. Den här helgen åker jag ut till landet för att göra mig av med en del plugg. Ska läsa ut två böcker, skriva på lite uppgifter osv. Den här veckan har varit en av de mest jobbigaste och påfrestande veckorna, och det kommer vara lika jobbigt de två sista veckorna innan jullovet. Bara att hålla ut och kämpa, så man klarar sig. Så grymt mycket plugg. Därför åker jag ut till det lugna imorgon.
 
Idag har vi plåtat hela eftermiddagen och kvällen. Först plåtade Emma Ahlin sin plåtning, sedan gjorde jag min. Så har varit i studion närmare tre timmar exakt idag. Roligt har det varit så det blev en perfekt avslutning på den här veckan och en bra start på helgen, när jag kom hem väntades sushi och lite filmtittande, samt en massa spelande på ipaden och datorsittande, så allt har varit perfekt.
 
Kommer visa er massa bilder med tiden på Emma Lindmark som jag plåtade idag, deras bloggar hittar i ni i min bloggmeny. Vi hade flera olika teman,  sjukt kul och lugnande för kroppen att avsluta fredagen med en massa fotande. Nu ska jag läsa och sen sova,  godnatt!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: