no expectations,

12:56:00 - 2012-12-31 / 2 kommentarer
Inatt smäller det. Det nya året invigs. 2013. Nyår är så överskattat, tycker jag. Det blir nytt år varje år, du fyller år varje år, julafton är varje år osv. Tiden går så läskigt snabbt, man hinner knappt tänka och alla stunder har glömts bort. Det mesta minns man inte. Vill bara säga att jag lever. Just nu håller jag på att göra om min blogg lite och sen ska jag förbereda ett inlägg om det året som varit. Ikväll blir det mysmiddag.
Elli

GOTT NYTT ÅR!

2012-12-31 / 20:48:38
url: http://fotoellinor.blogg.se
Dilan Dilir

Håller med! Har inte heller några förväntningar eller "nyårslöften", jag gör det jag vill göra och jag följer mina mål oavsett :) men jag önskar dig iallafall ett underbart nytt år där du kan förverkliga fler av dina drömmar ♥

Svar: åh tack så mycket! önskar dig bara desamma! <3
Emma Flygare

2013-01-01 / 01:25:39
url: http://dilandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: