my beloved home

13:10:02 - 2012-12-16 / 2 kommentarer
 
Här har ni mitt rum som är helt nytt möblerat. Så det här är sprillans nytt, känn er speciella som får se detta såhär fort. Bredvid bokhyllan ska det stå ett stort snyggt skrivbord inom en snar framtid som ska hjälpa mig få A på alla uppgifter, prov och inlämningar i skolan. Så 100% klart är det egentligen inte. Är skitnöjd med denna möblering iallafall, det blev riktigt bra, med sängen mitt i rummet typ. Me likeeey.
 
Idag har jag inte planerat ett skit vilket är hur skönt som helst. Jag ska bara ligga i min säng och chilla galet. Spela haaaayyy daaayyyy och kolla på gossip girl. Kanske plugga om jag får lust. Älskar söndagar när man bara kan ligga och inte göra ett skit. Ha det gött.
 
Vad säger ni om en frågestund senare?
petra

himla fint rum :)

Svar: tackar! :)
Emma Flygare

2012-12-16 / 14:47:47
url: http://petraviola.blogg.se
sofia

haha jag spelar också hay day, så himla beroende. supermysigt rum förresten! :)

Svar: haha det är så jävla kul, tack så mycket! :)
Emma Flygare

2012-12-19 / 21:23:06
url: http://vintergator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: