miss girly girl

17:31:52 - 2012-12-15 / 1 kommentarer
 
Foto: Emma Flygare    Modell: Emma Lindmark, www.jageja.blogg.se
 
Idag har jag storstädat mitt rum, som aldrig förr assååååååw. Jag har dammsugit hela rummet så noga jag kan, tillomed sängen (!!!),  sen har jag skurat tills golvet glänser så mycket att det bländar mig. Total ommöblering har jag också gjort, så nu är mitt rum fett med najs, ska ni veta ;)  Enda som fattas är ett nytt skrivbord som jag ska köpa. Dock finns det ett problem, det kostar 2 500 kr, jäkligt dyrt.. men det är det enda som passar in och matchar rätt med måtten och allt. Och jag vill inte betala allt själv för då innebär det att jag måste spara ännu längre till kameran. Vilka problem...
petra

du borde visa hela ditt rum :)

2012-12-15 / 18:55:52
url: http://petraviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: