when you know that everything's gonna be ok

21:13:00 - 2012-12-11 / 4 kommentarer
 
Är nyss hemkommen från ett lagmöte vi hade där vi fick veta mer om hur säsongen för 2013 ska se ut inom fotbollen. Nu känner jag mig mer säker vad det förväntas av en och nu vet jag precis hur jag ska gå tillväga för att jag ska kunna lyckas ta mig till den nivån jag vill lägga mig på, fotbollsmässigt. Så det känns bra. Tänker på hur 2013 kommer se ut och jag tror det kommer bli mitt bästa år. Det är en speciell känsla när man verkligen känner att något kommer bli riktigt bra. När man verkligen ser fram emot något så man knappt kan beskriva känslan. Man bara spricker.
 
Jag tror fotbollsåret kommer bli toppen 2013, dels för jag ställer höga mål på mig själv och att jag vill utvecklas samt träna upp min kropp en del för att också kunna skapa en kropp jag känner mig nöjd med. Eller en kropp som jag känner mig MER nöjd med än vad jag gör nu. Jag har en del andra höjdpunkter att se fram emot också. Det börjar med att jag ska köpa min drömkamera i januari, vilket jag trodde jag skulle göra när jag blir rik, alltså när jag är vuxen. Jag trodde aldrig jag skulle köpa min drömkamera så nära inpå och när jag är såhär ung. Jag visste inte ens hur jag skulle få pengar till den isåfall, men allt löste ju sig. Jag ska lära mig åka skidor över en dag med mina bästa vänner i Romme, skidor är något jag har viljat lära mig sedan jag var liten då alla mina vänner åkte iväg på sporloven för att åka skidor med sin familj och nu äntligen är det dags. Minns när jag grät och var så ledsen över varför min familj inte kunde vara som alla andras och åka skidor.
 
På påsklovet ska jag åka till Turkiet för träningsläger med laget, i en vecka. Det ser jag fram emot så sjukt mycket eftersom jag inte fick åka dit förra året. Vi ska bo på en as najs hotellanläggning vid stranden med all-inclusive, så vi kommer träna massa fotboll, ha jävligt roligt, ligga under solen och steka galet, bada och äta en massa gott.
 
2013 kommer jag börja trean, mitt sista år i gymnasiet. Det känns som jag inte är redo för det, trean, det är ju så vuxet, jag känner mig fortfarande som om jag gick på högstadiet, så det känns overkligt. Men om ett år ungefär i trean så ska jag iväg på utlandspraktik i tre veckor i Barcelona. Det ingår i min kurs i skolan så det ser jag fram emot hur mycket som helst. Jag är en sådan tjej som vill liksom iväg, jag vill inte stanna kvar på samma ställe i hela mitt liv. Jag vill ut och se nya platser och gärna vara där en längre tid. För det är så skönt att bara komma ifrån det gamla till något helt nytt och få leva ett annat liv ett tag. Så den upplevelsen ser jag fram emot hur mycket som helst.
 
Vad mer väntas år 2013? Förhoppningsvis och troligtvis åker jag och mina vänner på en resa, ensamma, för första gången, vi vill åka till något av medelhavsländerna, gärna Italien eller Spanien, dels för att kunna prata spanska och dels för att vi älskar pasta, pizza och glass, vad är inte bättre än Italien? Förhoppningsvis så kan jag ta körkort. Jag vet bara inte hur jag ska ha tid med allt detta, körkort kanske får vänta tills 2014, däremot vill jag ta körkortet så snabbt som möjligt efter jag fyllt 18 år för det finns en frihet med att ha ett körkort, det känns som livet blir lite lättare ett steg.
 
2013 tror jag kommer bli mitt bästa år hittills.
Emelie

Hejhej jag var i Turkiet det här året med laget. Vilken stad och hotell ska ni till? :)

Svar: Stället heter Side star, tror jag, nyrenoverat från 2011 ;)
Emma Flygare

2012-12-11 / 22:08:15
url: http://emele.blogg.se
Nicolina

ÅH NU BLIR JAG OCKSÅ SUPERTAGGAD! Låt oss göra det så himla grymt tillsammans wiiiii!

Svar: yeaaaaah vi kör! :D
Emma Flygare

2012-12-11 / 22:40:12
url: http://nicolinaslillaskrivbok.blogg.se
Alice Gustafsson

Vacker bild.

2012-12-12 / 17:04:39
url: http://aliceaphotodream.blogg.se/
Linnea

åhhh, jag känner också att 2013 kommer bli ett bra år! :) Du ser ut att ha en massa skoj att se fram emot! :)

2012-12-13 / 11:28:36
url: http://linnealin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: