mååååååndag

14:26:36 - 2012-08-13 / 1 kommentarer
 
hej kära läsare!  hate to break it to you baby, men nu är det bara en vecka kvar på sommarlovet. Så himla sorgligt tycker jag,  det har gått alldeles för fort. Men inte tänka på det mer,  den här veckan har vi fullt upp, tre träningar, två matcher, ett lag möte, träffa vänner, fika, shoppa, göra synundersökning och skaffa glasögon osv. Det händer en massa, så nu måste vi ta vara på det här nu. Vädret har varit bajs men vad ska man göra? kan ju inte hjälpa det precis.
 
Just nu har jag tagit en paus. Jag håller på att jobba här hemma med att tvätta alla fönster inifrån och utifrån i hela huset. Tjänar iallafall lite stålar så det är najs. Snart kommer pappa med nya böcker också som vi beställt. Och nu har vi också tagit tummen ur arslet och ska ta tag i det här med körkort. Nästa år fyller jag 18 år och då vill jag gärna ha körkortet i händerna så fort som möjligt. Så vi har beställt hem körkortsboken och nu håller vi på att boka handledarkursen. Är så himla taggad på att köra bil, men det är ju så många steg man ska ta innan du har lyckats. Jag vet verkligen att jag kan klara av att ta körkort också, i have what it takes! nu kör vi!
Anna | Lauana

Sommarlovet har gått så himla fort!:o Nä nu är jag avis, du fattar inte hur mycket jag taggar körkort!;)
Fin bild!

2012-08-15 / 13:52:39
url: http://lauana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: