foodgasm

17:45:33 - 2012-08-20 / 3 kommentarer
foto: emma flygare ( jag )
 
Det är så sjukt hur blogg.se verkligen skalar av ett lager av färg på bilderna man laddar upp, såhär såg de inte ut när jag redigerade de. Aja. Här har ni bilderna från min familjs middag igår, den sista på sommarlovet, jag åt som att jag inte kommer äta på några dagar framöver, rullade fram efter middagen. Fytusan vad gott det var. Förrätt bestod av torillabröd med getaost och honung imellan, rostat i ugnen, huvudrätt var en wok med nudlar och seafood, olika kryddor i och kokkosmjölk, sen till min gudomliga kladdkaka. Extra kladdig från topp till tå och mörk hackad choklad i, jag dooooog. Ibland överträffar jag mig själv, den här var B Ä S T .
 
Vad mer då? Började i skolan idag, jätteroligt, weho! Eller inte... sitter just nu och hungrar ihjäl så jag ska laga middag innan träningen. Pasta pesto ( ren kärlek ) och en grillad köttbitt med beasås,  oooomg, går i matkoma snart. fy vad jag älskar mat, helt sjukt, men idag var jag faktiskt duktig och stod emot att köpa något på burger king, applåder till mig!  Man tackar.... :)
Michaela

så fina bilder, och skarpa! vad använder du för kamera och objektiv? :)

Svar: jag använder canon eos 450D och tamron 28-75 samt ett 50mm objektiv :)
Emma Flygare

2012-08-23 / 11:53:23
url: http://lundinmichaela.blogg.se
Cecilia

Alltså du tar så jävla UNDERBARA bilder, sjukt. Har verkligen kollat igenom hela bloggen på bara några minuter, applåder till dig bruden!

Svar: åh tack så mycket! vad glad jag blir! :)
Emma Flygare

2012-08-23 / 19:30:38
url: http://ceciliapetterssons.blogg.se
Anonym

Recept till kladdkakan önskas!! Ser sååå god ut :') bra blogg btw! Kommer ihåg dig som sommarfreak hahah!

2012-08-25 / 10:09:04

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: