BUNS OCH BUBBLIGT

20:35:00 - 2017-06-24 / 0 kommentarer
 
 
Hej på er!
Tänkte försöka dra igång bloggen så gott det går, dels för mig själv och dels för att det bara är roligt. Har ju en massa att dela med mig av, or not, haha. Det återstår att se. Nej, men mest för att ha något projekt under sommaren och framförallt när jag ska spendera nästan en månad i Japan snart, så jag tänkte dela med mig större delen av resan här med najsiga bilder, har införskaffat mig en ny kamera nämligen (igen) 
 
I veckan var jag och goda vänner på EAT's sommarterras som ligger i Moodgallerian. De har grym mat och riktigt bra priser på cava och bubbligt rosévin, hett tips att gå dit om ni är större sällskap och vill ha en trevlig kväll. De stänger kl 01 och det spelas najs musik också. Rekommenderas varmt. Jag älskar ju buns och asiatisk mat så detta är perfekt, dock är tydligen buns sjukt onyttigt haha vilket jag blev lite ledsen över, men men. Ät minst två, helst tre om det är middag! Kör hårt :) 
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: