TO TRAVEL IS TO LIVE

19:39:48 - 2015-03-04 / 0 kommentarer
 
Det jag har i tankarna just nu är att jag vill resa. Och jag har lite resor på gång, men det känns så långt borta så blir galen av det. Först ut är Santorini tillsammans med vännerna i början på juni och sedan tittar jag och morsan på en annan resa i augusti. Plus så vill jag till en massa andra ställen, mitt långsiktiga mål är att ta en enkelbiljett till asien. Vill framförallt till Bali och Vietnam, för att asien är så jävla grymt. Det är billigt, sjukt god mat, asbra väder och bara så najs, plus det var typ tio år sedan jag var där så vill verkligen dit. Det som sätter käpparna i hjulen är the moneeyy, som vanligt. Men pengarna till långresan borde inte ta supermånga månader att spara ihop och sedan i'm outtaaa here, dock har jag ju vissa behov innan målet är där, man vill ju alltid ha vissa grejer ju. :p

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: