strosa i stan

23:01:00 - 2015-03-08 / 1 kommentarer
 
Idag har jag varit ute i det extremt härliga vädret och strosat runt i stan. Har fått med mig en hel del hem också, hehe. Nu måste jag verkligen hålla hårt i pengarna, men det är ju det här jag har längtat efter: att få tjäna egna pengar och sedan spendera det på snygga saker som jag tycker om. Så ja, det är lite svårt det där. Har gått in i favoritbutikerna och bara njutit av vyerna av alla fina vårkläder som finns ute. Måste bara tillägga att jag älskar H&M's koncept och deras butiker: Other stories, Cos, Weekday och Monki. Där blandannat finns mina absoluta favoriter. Ska visa mina grymma inköp senare.
 
Missanja

Jag är på h&m s bolagstämma och det ser jättebra ut för framtiden för Cos och Monki och alla Hm s bolag. :)

2015-04-29 / 16:13:20

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: