PERFECT EPIC BASIC

12:58:50 - 2015-03-09 / 0 kommentarer
 
Håll i er nu! Jag har hittat den perfekta t-shirt, och då menar jag den PERFEKTA. Har länge varit ute på jakt efter den perfekta t-shirten som är lagom urringad, perfekt längd, bra kvalité och bästa passformen. Igår så hittade jag den inne på Cos. Alltså, basic kläder må vara tråkigt, men det är hur snyggt som helst. När det andas kvalité och när det sitter som en smäck, då är det superb och absolut allt annat än tråkigt. Jag älskar basic och kommer alltid göra det. Som pricken över i så hittade jag även den perfekta hooden inne på Cos med dolda fickor, sjukt soft i tyget. Allt i grått: såklart, men det är så fräscht och passar alla årstider. Vad gäller pris tycker jag detta var värt varenda krona. När det är något jag verkligen tycker om spelar priset absolut ingen roll, där tror jag allt är möjligt att införskaffa.
 
T-shirt: 290 kr, Hood: 590 kr

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: