ledig och lat

13:26:01 - 2015-01-22 / 1 kommentarer
 
Det är sorgligt, det man gör på sin enda lediga dag är att tvätta arbetskläderna som stinker mat och har en massa fläckar från tomatsås och allt vad det är som stänker. Mer orkar man inte göra. Gick upp sent som vanligt och gissa vad jag åt till frukost? Kladdkaka och en kaffe, because i dont care och för att det är så gott. Vill bara äta det allra godaste just nu för annars äter jag samma mat varje dag, pasta och pasta, på jobbet. Så ja, jag unnar mig, och jag gillar det. När jag inte jobbar är jag fastklistrad framför min nya favoritserie, Suits. Älskar den! Älskar den världen de lever i, storstadsliv i new york, lyx och snygga människor. Nomnom.
 
Kan heller inte slita mig från sängen eftersom jag har investerat i nya lakan och en ny mysig filt. Har alltid velat ha linnepåslakan så för någon vecka sedan fick jag ett ryck och gick och köpte det på H&M. Ångrar det inte för fem öre, även om jag var tvungen att ta från sparkontot, höhö. Men imorgon kommer den nya lönen och den är biiiiiig, så livet är bra igen :)
 
dilan

finns inget bättre än suits!!!!

2015-01-22 / 21:20:20
url: http://nouw.com/dilandilir

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: