this just in

18:47:56 - 2015-02-11 / 0 kommentarer
Känns som hela den här bloggen handlar om vad jag vill köpa och vad jag köper, vilket är i princip samma sak. Men men, detta är min inspirationsbok för både mig själv så jag kan kunna minnas och läsa vad jag tänker, också en inspirationskälla för andra vill jag att bloggen ska vara, jag hoppas jag inspirerar någon själ där ute. Iallafall: igår hade jag lust att gå på stan och kolla i butiker så jag gick runt på söder innan jag skulle börja mitt arbetspass. Ville känna och klämma på väskan från Sandqvist, så jag gick till deras butik på Swedenborgsgatan 3 och tittade, såklart blev jag kär och kunde inte stå emot så jag slog till, 2000 kr fattigare men jag ångrar mig inte alls.
 
Köpte också två överdelar på mina två favoritbutiker som jag typ bara handlar på nuförtiden: Weekday och Monki. Nu har vårgarderoben fått sig ett litet lyft. Jag har funnit min nya favoritoutfit som jag ska gå runt med i vår: oversizeskjorta, tunn stickad tröja över och sköna, lösa pants. Det gillar jag! Väldigt mycket jag i den outfiten om jag får säga det själv: stilrent, välklätt, casual, relaxed och bekvämt. Längtar till våren ännu mer nu!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: