streets in china town

12:35:40 - 2015-02-06 / 2 kommentarer
 
 
 
 
 
 
Foto: Emma Flygare
 
Så fint och najs väder vi har idag. Kan inte ens minnas senaste gången vi hade det såhär fint i Sverige. Solen får gärna titta ut lite oftare och göra människors liv ljusare. Nu har jag varit ledig i två dagar från jobbet vilket känns asgött, men är pepp på att jobba nu haha. När man är van vid att jobba så vet man inte riktigt vad man ska hitta på när man är ledig så det blir mest ligga och dega i sängen, pga försöker undvika att spendera pengar. I helgen väntas massor med jobb och imorgon ska jag äta brunch på Pong, som vi har taggat till i två veckor nu, haha. Nu ska jag äta lite lunch innan jag sätter mig i bilen in till söder för hard work.
 
Johan

Bra bilder. Intressant stadsdel.

2015-02-08 / 19:02:19
url: http://nouw.com/soulful
Diman Dilir

så fina bilder!

2015-02-09 / 21:33:28
url: http://nouw.com/dimand

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: