shades of white

20:58:35 - 2015-02-25 / 2 kommentarer
 
 
 
Jag är inte den typen som går runt med höga klackar som skiner. Jag är den som går med sköna sneakers, och framförallt vita skor tycker jag om. Har både ett par klassiska stan smith med grön detalj, vita converse, vita vans och vita adidas superstars. Så jag kunde inte låta bli när jag såg att adidas hade släppt en ny rad uppdaterade klassiker bara för butiken Sneakers N Stuff. Klassiker gillar jag, och vita klassiker är ännu bättre. Dessa är supersköna, ännu mer clean och jag gillar materialet som inte är vanlig läder. Materialet är mockaliknande, plus man får med ett par extra ljusrosa skösnören. Me like!
 
Elin Gåhlin

Vilka snygg! Skulle älska att gå runt i dem hela dagarna;)

2015-02-25 / 21:03:10
url: http://elingahlin.blogg.se/
Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

snygga

2015-02-25 / 21:25:24
url: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: