nästa drömköp

00:50:54 - 2015-02-05 / 0 kommentarer

Jag har länge letat efter den perfekta bucket-bag, älskar modellen sjukt mycket och har inte hittat den perfekta förrän nu. Antingen har de inte haft rätt form eller storlek, men såklart har det bästa väskmärket från Sverige kommit ut med en bucket-bag och den är mer än perfekt! Den är perfektion i renaste form. Denna väska är min, den ska jag ha! Älskar förövrigt märket Sandqvist och deras koncept, stil, design, vision, ja allt. Har stor respekt för företagare som släpper sitt trygga liv och startar eget, för att de vill göra något nytt och sedan lyckas. Sådana personer är mina förebilder. Ja, så när nästa lön kommer är jag den som står i butikens dörr och ska ha denna skönhet. Bara så ni vet.
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: