golden gate bridge

23:07:21 - 2015-02-01 / 0 kommentarer
 
 
Såhär såg det ut när vi kom tillbaka till San Francisco efter två dagar ute på upptäcksresa med bil i Kalifornien. Det sista vi gjorde var att köpa lite god färsk frukt för att sedan korsa golden gate bron, det var typ som på film. Tyckte om Kalifornien sjukt mycket, bra mat, bra råvaror, miljövänligt, medvetet, avslappnat, grym shopping och sjukt bra väder. Vill bara ut och resa just nu, vill till Paris, Bali, USA och andra delar av Asien.
 
Nu ska jag chilla galet i sängen och sedan har jag en sjuhelvetes chillvecka att se fram emot. Jag jobbar endast tre kvällar den här veckan, vilket är väldigt annorlunda för mig sedan jag började jobba då jag haft i princip två dagar ledigt max varje vecka. Dock är ju cash king, hihi. Så jag ska vakna av mig själv imorgon och bara ta det lugnt. Städa och rensa rummet har jag tänkt, skaffa kanske lite nya grejer till rummet, vi får se. Har ju en massa ledig tid, hehe :)
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: