everyday inspiration

14:56:00 - 2015-02-16 / 0 kommentarer
 
Just nu inspireras jag av allt fint vårmode som finns ute nu. Inspireras av våren som jag vill ska komma så fort som möjligt så jag äntligen kan få gå i de kläderna jag vill. Vad är det som hindrar mig nu? Jo, vädret och minusgraderna. För det är inte värt att frysa häcken av sig, för då är man inte fin och då gör man inte kläderna någon nytta. Jag vill ha precis som tjejen ovan, en cool och ren look. Avslappnat, men ändå välklätt, avskalat och rena färger. Har några nya kläder som hänger i garderoben som skriker för att få komma ut och vädras lite, så snälla våren kom nu snart.
 
Känns som den här bloggen är fett tråkig så om det är någon som har någon idé på inlägg, kommentera gärna. Är öppen för alla förslag. Vad vill ni läsa? :) Min vardag är inte så intressant just nu.
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: