en ledig dag

23:07:17 - 2015-02-04 / 0 kommentarer
 
Har haft en ledig och najs dag, inte gjort så mycket mer än det ni ser på bilderna. Började dagen med lite god och ordentligt frukost: äggmacka med kaviar, nom och ett glas blåbärsjuice. Slötittade lite på serier och sedan pallrade jag mig ut på promenad. Efter det har jag bara varit inne i huset och ätit lite till, rensat massor med papper i skrivbordslådorna, letat lite inspiration till inredning i mitt rum, sov en tupplur och sedan var det dags att klä på sig lager med träningskläder för det väntade fotbollsträning. Usch, var inte alls taggad på det i det här vädret då chansen var rätt stor att vi skulle springa hela träningen, men så var ej fallet. Det blev en vanlig fotbollsträning på planen vilket var helt okej och det var najs ändå. Skönt att få komma ut i luften och röra på fläsket. Det jobbiga är att ta sig upp ur sängen innan och klä på sig. Men nu är jag äntligen hemma, nyduschad och ska snart äta lite mcdonalds, höhö. Så det känns gött nu i efterhand, som det alltid gör.
 
Imorgon väntas ännu en ledig dag, är ledig tre dagar denna vecka (lyx) och då ska jag åka och köpa lite nya grejer till mitt kära rum.
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: