story of my life

23:18:00 - 2014-09-21 / 1 kommentarer
 
 
 
 
 
 

Ja-a... vad händer i livet just nu? Denna vecka har jag övningskört en del på körskolan, pluggat ihjäl mig, mått dåligt av nervositet och stress, jobbat i lägenheten en dag, njutit av septembervädret, ätit god frukost med vänner, shoppat en del, höhö och gjort det fruktade teoriprovet, som jag fick godkänt på!!!! Teoriprovet har varit min största bov denna vecka, fyfan vad jag mått dåligt pågrund av det. Jag har pluggat som en idiot och gjort nästan 100 tester på internet (!) och knappt kunnat sova för jag har haft så mycket att tänka på och vara orolig för.
 
I torsdags gjorde jag provet och vilken lättnad det var. Jag satt under provet med extrem handsvett och ett hjärta som bultade, sen när jag klickade för att avsluta och fick upp resultatet var det som en våg av lättnad bara sköljde över mig och lugnade mig. Precis när jag såg resultatet blev jag så lättad att jag drog en stor suck och bara andades ut av lättnad, fyfan. När jag gick ut från rummet kunde jag knappt hålla mig för att le med hela jävla munnen, så alla människor som satt där och väntade såg ju rakt igenom mig att jag hade klarat det när jag gick där och log för mig själv med ett papper i handen. Fyfan asså. Nu taggar jag uppkörning och kan fokusera enbart på det. Ni kan knappt förstå hur lättad man blir, tills ni själva är i den situationen. Vilken känsla, satan alltså....
 
Så efter provet har jag belönat mig själv vilket jag har tänkt att göra hela veckan om jag klarar provet, så jag har shoppat loss. Det som jag har velat ha och spanat in nu. Jag har köpt en ny asfin jacka, en halsduk, en mössa och ett par jeans. Är grymt nöjd med alla mina köp, dessutom fick jag ett sign från Gud, allt jag letade efter i klädesväg fanns i mina storlekar och så vidare. Jackan jag spanade in direkt efter mitt prov fanns inte i den färgen jag ville ha den dagen, men dagen efter fanns den det och då slog jag till. Gud, jag älskar dig och mig själv. Peace out.
 
dilan

åhhh vad härligt, grattis grattis grattis!!

2014-09-21 / 23:43:36
url: http://nattstad.se/dilandilir

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: