mysdag

12:00:24 - 2014-09-22 / 0 kommentarer
 
 
Idag är en sån där riktig dag man bara vill spendera tiden i sängen och bara mysa. Ha på sig sköna lösa brallor och hoodie, och bara gotta sig. Vädret är ju piss idag, kallt som fan, blåsigt som bara den och allmänt ruggigt och äckligt, no me gusta. Så idag blir det väl bara en allmän mysdag, tidigare gjort jag min första varma choklad för säsongen och ack så gott det var. Jag ska börja läsa min bok som jag höll på med innan jag började plugga körkortsteori och tog en paus med, så nu äntligen kan jag läsa vanliga litterära böcker, yes!
 
Idag har jag också övningskört i jakobsberg med pappa, det är där jag sedan ska köra upp så måste lära känna vägarna lite och så, plus öva på fucking rondeller, hatar det. Imorgon ska jag upp tidigt för det väntas jobb med lägenheten på förmiddagen och sedan vid tolv ska jag åka till körskolan för att köra fyra lektioner (!!!) , så då ska det köttas. Annars, ha en good day!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: