bleeding out

12:58:21 - 2014-09-24 / 0 kommentarer
 
Vi kör en throwback till sommaren och underbara ön Samos som jag besökte i augusti, ack så najs det var. Och brun var man också, passar bra (eller inte) att blicka tillbaka när det är sånt här äckelväder i äckliga Sverige just nu. Fytusan. Igår var det en händelserik dag, eller ja, vad man ska kalla det. Jag gillar när man har saker inplanerade och har något att göra om dagarna, känns lite mer vuxet, haha. Need a full time job! Iallafall, igår var det att stiga upp tidigt för att jobba med lägenheten, fota en del, åt sedan en god indisk lunch på Kungsholmen med kollegan min (vuxet!!), vid tolv tog jag tåget till Sundbyberg och skulle ha min långa körlektion.
 
Vi körde både motorväg, landsväg och stadstrafik i jakan (rondeller), det gick bra och det var superkul, haha. Najs att ha sin egen musik också som strömmar ur högtalarna i bilen, rekommenderas! En mindre rolig sak var att jag nästan körde av vägen på landsväg haha, jag höll på att fippla med farthållaren för jag skulle se vart den låg och testade den lite, men då blev jag så fokuserad  att hitta den jävla knappen så jag åker för långt ut på vägen så när jag känner att jag rullar på gruset bredvid får jag panik och styr in igen och skriker, haha. Det var lite roligt ändå, min lärare var lugn han och försökte lugna mig och säga åt mig att andas, haha. Senare var den incidenten glömd. I slutet av lektionen var vi båda så toanödiga så vi svängde av till ikea och jag på toa, bara sådär. Haha ja, en rolig dag ja.
 
Nu ska jag göra lite lunch, sedan trotsa vädret och gå en promenad med Loke, efter det ska jag in till körskolan igen för att köra tre lektioner ( det närmar sig !! ). Efter lektionen ska jag jobba 18.30 - 21.30 på tele2 arena. Produktiv dag! Juste, i förmiddags har jag jobbat också en del med att fixa bilder och lägga upp på en sida, samt övningskört till affären och tillbaka. Ha de gött.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: