ännu en måndag

15:43:47 - 2014-09-08 / 2 kommentarer
 
 
Ännu en måndag och återigen en ny vecka. Det känns konstigt att vi redan är inne i september månad och jag har ingen skola eller heltidsjobb att dyka upp på, på dagarna. Just denna vecka är det inte heller något jobb med själva lägenheten, utan vi väntar på besked och kan inte börja jobba med den förrän beskedet har kommit. Så vad ska denna vecka innebära då? Ja, jag väntar på ett annat slags besked, om jobb så det är spännande.
 
Idag startade jag dagen med en grym frukost i sängen med mina nya och nytvättade lakan. Älskar det blåvitrandiga, så fräscht och bara så najs. Får typ en filmkänsla i ett ljust och luftigt Hamptonshus i dom, haha. Efter frukosten var det att sticka iväg till sundbyberg för körlektion, som jag sett fram emot nu eftersom hela förra veckan var min lärare på semester så det blev ingen lektion då. Däremot fick jag ett gott besked idag på lektionen, så nu taggar jag till inför körkortet. Ska råplugga den jobbiga teorin bara och fixa detta.
 
Agnes

Superfina lakan!! Vart har du köpt dom?

Svar: Ikea! :)
Emma Flygare

2014-09-10 / 19:17:21
Diman Dilir

mysig bild!

2014-09-11 / 22:49:05
url: http://nattstad.se/dimand

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: