young and beautiful

18:43:00 - 2014-11-17 / 0 kommentarer
 
 
 
hey people!
kände för att sitta med bloggen idag och bara påbörjade ett inlägg med en bild från San Francisco. Mycket har hänt sedan sist och livet är nästan perfekt. Jag har ett nytt jobb, ja det stämmer! Har börjat jobba på Vapiano som pastakock och snart är min utbildning där slut, så sen står jag på egna ben utan min lärare som lärt upp mig i snart tio dagar. Ett jobb är sjukt gött, för nu kan jag äntligen börja tjäna riktiga stålar. Det är också en ny era för fotbollen vilket känns sjukt spännande, min mormors lägenhet jag arbetat med är såld, jag har fått en egen bil (tagit över vår gamla familjekärra som stått och ruttnat på landet), ja så livet är gött. Men bara nästan perfekt ;)
 
Stay tuned för mer bilder från San Francisco och Caliiii
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: