första advent

23:49:50 - 2014-11-30 / 1 kommentarer
 
Innan jag började jobba ikväll klockan 18 så fikade jag tillsammans med Emma och Emma. Emma fyllde år i veckan så vi hade lite sent födelsedagsfika med presenter och så. Åt en sjukt god kladdkaka med nötter på och kolasås, den var najs. Förövrigt är det ju första advent och för att vara ärlig så har jag noll julkänslor. Julen är inte lika viktig längre för mig, jag bryr mig mindre och mindre om julen. Det kanske är något med åldern? Dock är det ingen speciell högtid för mig och så känner jag med ungefär alla högtider. Tiden går så sjukt fort så man hinner inte ens tänka efter, vart tog hela 2014 vägen liksom?
 
Diman Dilir

mys!

2014-12-01 / 22:27:48
url: http://nattstad.se/dimand

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: