monki pants

14:22:01 - 2014-08-18 / 0 kommentarer
 
Mina nya, snygga fancy pants som jag införskaffade mig inne på monki i lördags. Så grymt nöjd med dessa skönheter, me gusta mucho. Just nu har jag precis skickat iväg en jobbansökan och tidigare i förmiddags var jag på rekryteringsträff och intervju på friends arena. Det kändes bra där och såg rätt ljust ut, så jag hoppas det blir något, får besked inom en vecka. Nu ska jag gå promenad med hunden och senare ikväll är det jobb som väntas.
 
Ha en bra måndag! Nu märker man verkligen att vardagen är igång då skolorna börjar och jobben börjar. Själv har man ju dagarna lediga så det känns lite konstigt att inte komma tillbaka till någon skola. Nu kan jag iallafall fokusera på övningskörningen så det är gött.
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: