fredag

17:02:40 - 2014-08-22 / 0 kommentarer
Och så var det fredag igen, känns typ som vilken dag som helst eftersom jag inte gör något speciellt om dagarna nu för tiden. Om jag jobbar gör jag det på kvällar vilket betyder att på dagarna gör jag nada. Idag har det varit en produktiv dag iallafall, kan man säga. Gick upp kvart i sju imorse för att gå promenad med hunden, vid tjugo över åtta fick jag skjuts av mamma till bilskolan för att ha körlektion. Det är så kul att köra bil, haha, lektionen gick jättebra förövrigt. Vid tio var jag hemma igen, pigg och alert och funderade på vad jag skulle göra åt dagen.
 
Blev en god lunch och sedan åkte jag och syster för att handla mat så mamma slipper göra det efter jobbet. Det är så kul att handla mat också, bara att plocka ner massa nyttigheter man själv vill ha höhö, middagen fixade vi också, det blir färsk pasta med grilladkyckling och hemgjord tomatsås, såå gott. Tanken var att vi skulle gå hem från coop, men påsarna blev så tunga så det sket vi i, höhö. Ikväll blir det som sagt fredagsmiddag med mamma och syster, sedan ut för att träffa emma och nicoo. Pössspösssss
 
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: