tips?

19:01:48 - 2013-11-18 / 2 kommentarer
 
 
 
Som ni vet så åker jag snart till Barcelona. Det är allt jag tänker på just nu haha, så ursäkta om det blir tjatigt här i bloggen. Jag undrar om ni har några tips från Barcelona? Tipsa om vad som helst, smultronställen, restauranger, kafféer, klubbar, barer, fotoställen, parker, affärer, vad som helst! Jag är öppen för allt, haha.... Jag har varit i Barcelona när jag var mindre, men det kommer jag inte ihåg någonting från, så det är som att besöka en ny stad. Alltså, mycket spännande. Så... tipsa, tipsa, tipsa!
 
Felicia

Vad kul att du ska till Barcelona, när åker du? Jag och min kille var i Barcelona i somras och hittade lite smultronställen som jag gärna tipsar om. Dock har jag bilder på min andra dator som jag får imorgonkväll. Gör gärna ett blogginlägg om lite tips osv :) ( om det inte är försent )


Kolla gärna in mitt inlägg om hotellet. ( dock har du säkert redan bokat? hihi )

http://kompakt.nu/2013/august/felicia-hotellet-i-barcelona-2.html#

kram! Felicia.

Svar: Jag åker på söndag om sex dagar, du får gärna tipsa en massa :D Jag ska dit med skolan i tre veckor för att praktisera och plugga spanska, samt leva :)
Emma Flygare

2013-11-18 / 19:20:29
url: http://kompakt.nu
Mimmi

Emma, du måste gå till "La boqueria" i Barcelona. Fantastiska fruktdrinkar och färskfrukt(billigt också...) :D

Svar: Åh det ska jag göra, låter najs :)
Emma Flygare

2013-11-19 / 21:24:44
url: http://mimzaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: