we are a secret

20:26:47 - 2013-07-08 / 1 kommentarer
foto av Nicolina från min födelsedag förra veckan
 
 
 
Idag har det varit en produktiv dag. Cyklat cirka 1,5 mil sammanlagt, varit hos banken och fixat, köpt gellack, ätit en god lunch på max hamburgare, tagit id-porträtt och nu fotat syrran i hennes nya frisyr. Ja, juste, jag har varit på en springtur också. En bra dag har det varit, med mycket motion. Det gillar vi! Fläsket måste röra på sig lite. Nu ska jag redigera bilder, sen hoppas jag på någon middag? Senare blir det the o.c , asså älskaaaaar den serien, har börjat kolla om allting från säsong ett och det har varit flera, flera tillfällen jag garvat till för det är så braaaaa.
 
Anonym

Fina bilder <3

2013-07-28 / 01:43:31

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: