ireland '

21:02:00 - 2013-01-05 / 0 kommentarer
dublin hösten 2012...
 
Nu gäller det att njuta som fan sista dagarna innan skolhelvetet börjar. Som tur är börjar jag på tisdag så jag får en extra dag med sömn. Jobbet är ju som sagt över och det har varit värt det, att jobba i fem dagar och tjänat money. Idag var det träning på förmiddagen som var rolig men extremt tufft. Vi körde futsal (fotboll inomhus på gympasalsgolv) , det är hur jäkla jobbigt som helst och en helt annan sport om du frågar mig. Efter träningen var det bara hem, trött som fan, äta ett stort lass med mat, vila och sen åka iväg.
 
Jag har äntligen köpt ett skrivbord till mitt rum med en stor arbetsyta. Så nu ska jag förhoppningsvis få lättare för att plugga då jag kan sitta i mitt rum med ett bekvämt bort med mycket utrymme. Just nu sitter jag och äter min favoritglass, Järnas Caffe Latte glass, den bästa som finns. Snart bär det av till mina vänner, pussheej.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: