halva veckan ungefär

19:30:21 - 2013-12-11 / 1 kommentarer
 
 
 
 
Nu har nästan halva veckan gått av sista veckan här. Det har gått otroligt fort, i måndags trodde vi att veckan skulle gå segt, men icke! Igår jobbade vi ganska mycket med att ta foton för vi fick ett nytt uppdrag så det blev en lång dag. Åt god lunch som ni ser ovan. Idag har vi varit lediga från jobbet så jag har sovit ut, vi har ätit god kycklingkebab för BILLIG peng och sen har vi haft vår sista spanskalektion här. Det rullar på allting så jag tror det kommer gå fort nu. Längtar hem men samtidigt vill en del av mig inte åka, haha. Ikväll har vi varit ute och sprungit, jag och nicolina, hurtigt av oss att komma ut, och stolt är jag för att jag pallrade mig ut för att springa! Nu vankas det dusch och sen god middag :)
 
MATILDA

gott! :)

2013-12-18 / 14:54:31
url: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: