dagen i bilder

18:52:42 - 2013-12-07 / 1 kommentarer
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag började vi dagen med en crepeslunch, jag åt en crepe med smält ost och serranoskinka, det var såååå gott och väldigt mättande. Efter det var vi inne på Sephora för Felicia skulle köpa smink och jag skulle köpa en pennvässare, haha. Efter det har vi bara gått omkring och strosat, köpte jordgubbar och mumsade på också. Vi gick vid stranden när vi skulle röra oss hemåt och det blev en ordentlig promenad som resulterade i många fina bilder. Ikväll ska jag bara chilla galet med mina chips och min cocacola för imorgon på förmiddagen ska vi ut och springa 5 km och gå promenad cirka 5 km, hurthurt!
 
Ha det gött
 
Hanna Martinsson

Fina bilder :)

2013-12-07 / 21:23:06
url: http://hannamartinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: