what is your secret, baby

21:07:00 - 2012-09-18 / 2 kommentarer

foto: emma flygare ( jag )
 
Fick detta godis av mamma när hon kom hem från Island. Mina första victoria secret,  ska se om det är något att fortsätta med i framtiden. De verkar ju schyssta iallafall. Har precis kommit tillbaka från en kort promenad med hunden. Behövde röra mig och få bort av middagen som kändes i min stora feta mage. Haha, asså, orkar ej. Håller på att lyssna på lite ny musik av Muse och The Fray. De är najs de.
 
Dagens i-landsproblem. Vill ni höra? Jag och emma bläddrade lite i ''50 shades of Grey'' idag när vi var inne i stan. Vi jämförde lite den engelska och svenska versionen. Jag vill läsa den haha för att se vad det är för grej. Den ska ju vara riktigt bra, men det är ju värsta porrboken. Problemet alltså. Ska jag läsa den på svenska eller engelska, svenska lutar det åt, men då blir det så jäkla ärligt och då förstår man ALLT. Frågan är, vill man förstå allt?
emma!

Emma Vill Komma

2012-09-19 / 10:36:27
url: http://emmaahlin.blogg.se
Diman Dilir

åå vill ha!

2012-09-19 / 17:26:23
url: http://bornindecember.devote.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: