en dag i oktober

16:28:10 - 2012-10-10 / 0 kommentarer
 
 
bilder från min instagram @emmaflygare

Sitter vid min belysta macbook och har gjort det ett tag den här eftermiddagen. Kom hem vid två-tiden, gjorde mat och såg lite smått på en film. Äntligen är en av de värsta plugghysterierna över, så himla skönt, säger jag bara. Senaste dagarna har varit påfrestande och tunga mest. Nu har lasten lättat lite. Thank God.
 
Igår gjorde vi lite ärenden i stan och gick en himla massa i denna äckliga höstkyla, fyfan vad hemskt det var. Händerna var så kalla så det gjorde ont när man rörde på fingrarna, kunde knappt hålla på med mobilen. Usch. Höstens vackra dagar är över känns det som, nu kommer den mörka perioden, den gråa och tråkiga månaden. Tycker dock det är fint med löven som lyser upp det hela lite smått.
 
I helgen blir det avslutning med fotbollslaget, lite skojs sådär sen tar jag eventuellt tåget ut till landet för att koppla av, sitta vid datorn, fota, plugga spanska och bara va. Ska bli skönt, det är lockande också.. Nu ska jag vila och sen åka iväg till fotbollsträningen i kylan. Ha det bra!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: