the finals

23:05:18 - 2012-08-13 / 1 kommentarer

del 3 .  de sista svaren och frågorna

 

Coca-cola eller Pepsi?
Coca-cola, alla gånger!

 

Jordgubbar eller hallon?

Kan inte leva utan jordgubbisar, så jordgubbar!

 

Bok eller film?

Herregud vilken svår, jag älskar ju böcker men film är ju så bra det med. Men jag tar böcker,  för jag kan göra en film senare av boken, muhahahaa.

 

Familj eller vänner?

Vänner!

 

Film eller serie?

Film! Annars kan man ju inte se alla nya filmer som kommer ut osv,  serier kan jag leva utan OM jag var absolut tvungen.

 

Foto eller fotboll?

Tar faktiskt fotboll på denna. Kan nog inte leva utan fotbollen, vad skulle jag annars gjort? Om jag inte spelar fotboll skulle jag bli en överviktig kötbulle som bara rullar fram. Fotboll in my heart.

 

 

Hur ser ditt liv om fem år?

Förmodligen har jag fått igång mina företag och de börjar dra in med en del pengar,  så det är bara början på karriären. Jag bor kvar i Stockholm, i en lägenhet på Kungsholmen eller Vasastan kanske. Inga barn,  kanske någon kille i mitt liv men inget seriöst där. Om fem år lever jag livet, lever lyckligt, och bor i staden jag älskar. Mina företag har fått en bra start och förhoppningsvis håller jag på att renovera min snart nyöppnade restaurang och så har jag en eller två hundar. Antingen en schäfer, rottis, tollare eller en shiba.

 

Vill du bo någon annanstans än i Sverige?

Om jag inte bor i Sverige så bor jag i New York. Jag var där förra året och det är den perfekta staden för mig. Citylivet, utelivet, restaurangbesök, massor med shopping, vänner, karriär, företag, och pengar. Kan verkligen se mig själv där. Åååååhhh, leva drömvärlden vore inte het fel, eller vad säger ni?

 

 

Anonym

vad har du för kamera? + objektiv.

2012-08-29 / 13:55:07
url: http://eliinaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: