you will never understand, because this is my world and i am the dictator

21:48:00 - 2012-08-23 / 1 kommentarer
 
blir så jävla trött på respektlösa människor. Vissa är så falska så det inte är sant, jag är alltid ärlig till hundra procent och när jag säger saker, även när jag är arg, då menar jag det verkligen också. Om jag säger att jag hatar någon, då gör jag det, om jag säger att någon är värd att dö döden, då tycker jag den personen är det. 
 
Jag är värd varenda liten grej jag vill ha, och jag har iallafall staken att kunna säga det, för jag tycker fan det. Jag är värd allt jag vill ha här i livet. Jag är värd att ha ett bra liv, leva min dröm, och tjäna en massa pengar. Det finns vissa som inte ens är värda det livet, och det menar jag. Jag har sparat till så många saker i mitt liv och offrat så mycket saker som ingen någonsin aldrig kommer förstå. Ingen vet hur det kändes att leva då, bara jag. Jag har det självförtroendet att kunna säga att jag är värd ALLT jag vill ha här, att kunna säga att någon är värd att dö, att jag vill att någon ska dö. Då menar jag det. 
 
haters gonna hate, men så är livet, och sån är jag. take it or leave it, så är det bara.
Pauline None

Fin blogg ❤ följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

2012-08-24 / 20:13:43
url: http://paulineart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: