caffe latte

12:18:02 - 2012-08-11 / 1 kommentarer
 
godmorgon på er!  Idag är det en fin och solig dag men jag kan inte göra så mycket för halv tre ska jag åka iväg och spela en fotbollsmatch. Det ska bli jättekul, men jag är lite nervös hehe. Det är med a-laget så jag hoppas jag får spela en del iallafall även fast det är seriepremiär. Aja, solen skiner och himlen är blå. Jag får hålla mig inne än så länge. 
 
Måste passa på att tipsa om den här sjukt goda glassen. Jag dricker inte kaffe i vanliga fall men den här caffe latte glassen är så himla god. Älskar den! Dessutom är den ekologisk och kravmärkt och allt det där. Den är svenskproducerad och har så lite ingredienser i som möjligt, bara naturliga grejer här. Du hittar den på coop blandannat,  nu blev det lite reklam här. Jag får iallafall inte betalt med en massa pengar som vissa andra *host* storbloggare får. 
 
PS.  skicka en kommentar vettja om vad ni vill se / läsa om i min blogg, kan vara vad som helst. Jag är öppen för alla förslag, så kör på bara :)
 
ha en bra dag! nu ska jag lyssna på hög musik och sjunga!
emma!

Ingen bra mat innan match hörru.. ;)

2012-08-11 / 16:28:25
url: http://emmaahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: