vackra dagar

22:38:03 - 2014-05-20 / 0 kommentarer
Det har varit en bra dag idag. Efter att jag ätit lunch med mamma gick jag som sagt till emma för att plugga lite religion, vi åt gott mellanmål innan det var dags att byta om till dagens fotbollsträning. Vi hade perfekt väder, molnfritt, sol och värme. Vad mer kan en begära? Lökigt som fan på träningen, men det var en så fin kväll. Efter träningen promenerade vi hem och när jag kom hem väntade en jättegod köttfärssås med fullkornspasta och lite creme fraiche, fyfan vad bra det smakade efter träningen. Avslutade måltiden med några belgiska jordgubbar som var gudomliga. En perfekt dag.
 
Nu ska jag snart sova och imorgon väntas ännu en bra dag. Sovmorgon, kommer åka in till skolan vid tiotiden, plugga en massa med kompisarna och sen väntas vår enda lektion på eftermiddagen. Efter skolan ska jag gå lite i stan och chilla runt, tänkte köpa ett par härliga byxor också. Livet rullar nu. Juste! idag beställde jag min studentskylt så hoppas den blir klar den här veckan, ska bli spännande att se den i verkligheten.
 
Nattinatti.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: