rågmjölscones

12:58:13 - 2014-03-08 / 2 kommentarer
 
 
hejhejhej
lördag idag och dagen har än så länge börjat bra. gick upp vid tio och gjorde rågmjölscones till frukost, superdupergott var det. efter det var det bara och sätta igång och städa i huset, sen började jag baka kärleksmums och den här gången blev den riktigt lyckad. ska smaka på den snart för att få känna resultatet. dagen är fullspäckad, ska följa med mamma och handla lite, sen ska jag ut i det fina vädret och springa, kanske övningsköra om jag hinner med det. ikväll blir det middag med vänner och mellomys. en bra lördag att se fram emot.
 
receptet finner ni på scones.se, superbra sida med massor med sconesrecept, har använt mig av den i flera år. ha en bra dag!
 
Annika

Gott :)

2014-03-08 / 14:56:28
url: http://blogofphoto.webblogg.se

love ur pics:)

2014-03-15 / 04:28:10

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: