en perfekt dag

15:14:00 - 2014-03-12 / 0 kommentarer
 
 
hejsan på er. kom hem för en liten stund sedan och håller på att lyssna på imagine dragons konserten som var igår på itunes festival, kan inte den vara här i sverige? konserten är grym förresten! undrar varför inte coldplay konserten har lagts upp, det är ju den jag vill seeeee. aja.
idag har det varit en väldigt bra dag, hade utvecklingssamtal i skolan klockan halv elva. efter det åt vi en grymt god lunch som skolan stod för idag. efter det gick jag och emma på stan. vi var inne på weekday och såg att de hade 30% rabatt på deras jeans, hur bra?! och bara för att så hittade jag de perfekta jeansen, jag som behövde jeans också!! De är perfekt blåa, croppade och slitna nertill, sjukt snygga, fick också med mig en fin långärmad tröja i svart. hittade många godbitar inne på weekday, älskar den enkla och stilrena stilen.
annars har allt bara gått som en dans idag, allt har varit bra. vädret, humöret, shoppingen, maten, sällskapet, ja allt. påvägen hem var vi jättesugna på något fruktigt, så vi gick in på coop och de hade extrapris på froosh smoothie, 15 kr för dessa kirrade vi. det blir ett perfekt mellis lite senare.
 
nu ska jag ut på en promenad med hunden, resten av dagen ska jag ägna mig åt datorn, laga en god middag, träna lite och plugga lite.
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: