studenten 2014

21:43:00 - 2014-06-07 / 0 kommentarer
 
 
 
 
 
 
 
 
I torsdags den 5 juni tog jag studenten!!!! Det känns helt sjukt. Mina tre år på Kungstensgymnasiet är över, och nu är jag vuxen och fri, jag kan göra vad jag vill. Känns så himla overkligt. Jag har ingen skola att gå tillbaka till, inga läxor att göra, inga uppgifter, inga prov, ingenting. Nu i ett år kan jag göra vad jag vill och sen får jag se om jag ska börja plugga, för man vet aldrig vart livet leder en.
 
På studenten när vi hade kommit tillbaka efter att ha åkt flak upptäckte jag ett missat samtal och gissa vad det var?! Det var kvinnan från espresso house huvudkontor som hade min gruppintervju, hon ringde och berättade att jag ska få provjobba på ett av deras caféer!! Så där ska jag visa vad jag går för och förhoppningsvis får jag jobbet, caféet sökte någon just nu som kan jobba 15 timmar i veckan och det är en väldigt bra start för mig. Typ den bästa studentpresenten haha, som jag har sökt jobb alltså...... och ingenting har nappat, men nu nappar det bästa jobbet som jag inte trodde jag ens skulle få. Så himla roligt. Nu ska jag kötta på provjobbet som faaan.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: