print it

02:02:18 - 2014-06-25 / 0 kommentarer
Just nu är jag inne i ett köphumör och då gäller det främst kläder. Och det finns en del nytt som jag gillar... Självklart fick jag med mig någonting hem idag från stan. Ett par byxor. De mest perfekta byxorna jag nånsin skådat. Perfekt i läng (för mina korta ben): de är långa, men släpar inte i marken, de sitter perfekt i midjan: inte för tajt så magen bara väller när jag sitter ner, heller inte för löst så de ser hängiga ut och åker ner, de är vida men samtidigt eleganta och liksom dressade och det bästa av allt: jag kan ha storlek small i de, älskar när jag kan ha mindre storlekar än vad jag alltid tror, haha loooove it. Storlek small och de är inte små någonstans, de är perfection! Så byxor har jag nog nu, där sätter jag stopp (säger jag nu ja).
 
Nu är det toppar och överdelar som jag ska fokusera på, jag gillar ju typ långärmade toppar som jag bara kan dra på mig och slippa ha en kofta över. Tycker om enkelt och då helst så få plagg som möjligt, gillar dock långärmat, men det är inte så praktiskt på sommaren (om värmen ens kommer?) så jag kan inte låta bli att längta lite till hösten, hehe, eller typ det vädret det är nu: det är perfekt, jag kan ha snygga byxor och bara en långärmad topp utan att frysa eller löka sönder.
 
Ja, fina toppar var det. Nu får butikerna in lite nytt som är smått och gott. Monki har fått in dessa lite coola toppar som jag gillar, tycker om blått när det kommer till färg. Tror båda skulle passa gött till mina nya byxor också så dessa ska jag definitivt testa nästa gång jag är nära en Monkiaffär och det dröjer nog inte länge om jag känner mig själv. He-he...
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: